Thursday, October 6, 2016

Db Forex

Buitelandse valuta Deutsche Bank is 'n bedryf erken wêreldleier in die buitelandse valuta besigheid. Ons kliënt gesentreerde benadering help ons om in die behoeftes van ons kliënte te dien oor die volledige produk spektrum van basiese likiditeit voorsiening in die lokomark innoverende afgeleide oplossings vir beide bate en laste bestuurders. Bedryf Erkenning FX op Autobahn Autobahn is Deutsche Banke bekroonde elektroniese verspreiding diens wat elektroniese handel vir ons breë spektrum van FX en edelmetale produkte. meer Maestro op Autobahn Maestro op Autobahn bied voor-aan-rug FX oplossings vir meer vaartbelyn te maak en te outomatiseer operasioneel swaar FX vloei. meer FX Eerste makelaarsloon FX Eerste makelaarsloon (FXPB) in staat stel om kliënte buitelandse valuta oor 'n verskeidenheid van handelaars gebruik te maak van Deutsche Bank krediet lyne aan anonimiteit te behou, maksimeer operasionele en marge doeltreffendheid en transaksionele koste te verminder transaksies. Meer FX4CashForex Trading met dbFX dbFX bring Deutsche Banke kundigheid in buitelandse valuta vir individue en klein instansies. Kliënte het toegang tot wêreldklas pryse, navorsing en uitvoering in 'n enkele state-of-the-art FX verhandelingsplatform op maat van hul behoeftes. Nie net het hierdie van toepassing op individuele handelaars, maar programme kan aangepas word vir die bekendstelling van makelaars tot finansiële instellings. Voordele van Forex Trading met Deutsche Bank: Stywe versprei van so laag as 1.5 pitte op 34 munt pare, onder normale marktoestande. Fondse word gehou met Deutsche Bank en beskerm deur die Deposito Fonds Beskerming van die Vereniging van Duitse banke. Kwaliteit uitvoering in alle marktoestande. Toegang tot 'n multi-bate Deutsche Bank navorsing, deur die bekroonde ontleders geleë regoor die wêreld aan u gebring. Real-time buitelandse valuta nuus en mark kommentaar. Belangrikste kenmerke van dbFX: Streaming real-time uitvoerbare valuta kwotasies, 24 uur per dag. Marge FX handel, met tot 100: 1 hefboom. Buigsame handel groottes vanaf 10,000 eenhede. Opsionele Posisie Management Tool, sodat gelyktydige lang en kort posisies in dieselfde geldeenheid paar. Handel direk vanaf real-time forex kaarte ingesluit in die verhandelingsplatform. Multi-taal verhandelingsplatform (beskikbaar in beskikbaar in Engels, Chinees, Arabies, Duits, Spaans, Frans, Russies en Japannees). Superior kliëntediens, met 24-uur multi-taal ondersteuning. Rekening finansiering begin by 5000 of die ekwivalent in GBP, EUR of JPY. Euro Money FX Poll 2005 - 2009 Kontak vir meer inligting oor ons produkte en dienste, of om 'n verkope span lid vir 'n spesifieke produk of streek op te spoor, kontak ons ​​asseblief by gffx. gfxdb Wat Nuus Industry Kommentaar (Uittreksel uit FX Blueprint, Mei 2011) tot die afgelope maand, het 2011 is gekenmerk deur markte shrugging af talle potensieel destabiliseer gebeure van Spaanse soewereine risiko aan die begin van die jaar, politieke opstande in die Midde-Ooste en Noord-Afrika-streke en Japannees aardbewing en die gepaardgaande bestraling vrese. Die gevolg is 'n duidelike swak dollar tendens met die Europese blok van geldeenhede geklop het. Tog, het die prentjie verander van wyle die dollar begin om te tydren. Europese soewereine risiko het sy vervul, onsekerheid rondom die einde van KE-2 en 'n versagting in die globale groei data nou loom groot in die gemoedere van deelnemers aan die mark. Ten spyte van baie gebeure binêre was in uitkoms in die komende maande, ons uiteen te sit steeds ons gunsteling ambagte vir die somermaande en verder. Om volledige verslag te sien kliek hereTrade Dienste en Forex Dienste Uitvoer Bill versameling dienste Routing uitvoer transaksies deur Deutsche Bank verseker spoedige versending van dokumente en die ontvangs van betalings. Die volgende fasiliteite is beskikbaar: Uitvoer Dokumente teen betaling uitvoer dokumente teen Aanvaarding Uitvoer wetsontwerpe onder Brief van Credit Invoer Bill Versameling ServicesCollection van dokumente invoer deur Deutsche Bank bied 'n moeite-vry bank ervaring. Invoer Dokumente teen betaling invoer Dokumente teen Aanvaarding Advance Overmakingen Inwaartse amp Outward overmakingen 'n uitgebreide netwerk van korrespondent bank verhoudings met beweerde internasionale banke wêreldwyd bied jou die fasiliteit van oral transaksies, enige tyd. Jy kan geld oordra na enige bankrekening met Deutsche Bank in Indië met behulp van SWIFT / bankoverschrijving. Klik hier vir 'n vinnige oordrag instruksies. Ruil verdieners van buitelandse valuta AccountYou kan nou behou's in groot buitelandse geldeenhede en geniet ook die volgende voordele: Geen gemiddelde vereiste balans onderhoud Gebruik's in EEFC Rekeninge vir betalings invoer EEFC Rekeninge kan oopgemaak word in hierdie buitelandse valuta: Amerikaanse dollars, euro, pond, CHF, JPY, SGD amp AUD. Binnelandse handel servicesWe ook binnelandse handel dienste aan ons kliënte wat verskaffers / kopers regoor Indië. Vir Binnelandse Handel bied ons die volgende: Outward rekeninge op versameling Inwaartse rekeninge op versameling buitelandse valuta Gesprek RatesDeutsche Bank bied een van die mees mededingende sukses persentasie van buitelandse valuta. Dit stel jou in staat om jou koste op doelskoppe selfs in wisselvallige markte te verminder. Gaan GreenDow Jones Industrial Average lam in die knieë op DB Woes - Deutsche Bank hou af risiko loop vir Dow Jones Industrial Average (DJIA) Hoekom mag vir 'n onderbreking van 18.460 (vir 'n lang) en 17903 (vir kortbroek) te merk sleutel vlakke te bepaal die kort termyn tendens met Deutsche Bank oorheers die finansiële nuus, bekommernisse van insolvensie is spooking beleggers. Die kommer is dat as DB voort te wankel, hoe wat 'n impak ander finansiële instellings of hoofstraat besighede Op die oomblik is, is dit meer vrae as antwoorde en dit is waarom belangrikste aandelemarkte soos Dow Jones Industrial Average is die handel swaar. Vir die afgelope 2 weke, het DJIA is konsolideer in 'n stywe handel reeks net bokant 'n 7 maande tendens lyn (nie getoon). Die onvermoë van DJIA te hop en hoër uit hierdie tendens ondersteuning breek het bekommerd my dat 'n breek kan queued up. Hoewel die tegniese ondersteuning hasnrsquot nog gebreek, wanneer die mark doesnrsquot reageer op 'n lang staande tendens lyn, die opponerende mag kragte kan te veel om ldquobearrdquo wees (woordspeling bedoel). By inspeksie van 'n korter tyd opgestel grafiek, kan 'n skuif hieronder 18077 'n vroeë waarskuwing sein vir voortgesette verliese wees as pryse sal val buite hierdie blou tendens kanaal. 'N Voortgesette afbreek hieronder 17903 sou sein addisionele verliese is waarskynlik. As pryse te breek, wersquoll oorweeg laer vlakke om uiteindelik te koop 'n duik. As dit gebeur, wersquoll verfyn die pryse later, maar vir nou is die algemene gebied van dip koop is naby 17.000. Om die onderstebo, het ons die September 22 hoogtepunt van 18450 aangesien dit verteenwoordig die bopunt van die reeks. As pryse beweeg bo is daar, dit maak die deur oop vir nuwe all-time hoogtepunte. As jy belangstel in wat die korter termyn momentum lyk soos DJIA benaderings óf 18.450 of 17.903 is, kyk na ons GridSight indeks. (Verander die grafiek instelling uit ldquoEUR / USD rdquo om ldquoUS30rdquo op óf ldquom5rdquo of ldquom10rdquo.) Die GSI is 'n groot data aanduiding dat ontledings wat verlede patrone en hoe hulle histories ontwikkel het. --- Geskryf deur Jeremy Wagner, hoof Trading Instrukteur, DailyFX EDU Sien Jeremyrsquos onlangse artikels oor sy Bio Page. Om addisionele artikels te ontvang van Jeremy via e-pos, sluit Jeremyrsquos verspreiding lys. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. dbFX Review Ek voorheen het 'n hersiening en het gedink dat ek dit aangeslaan. Ek stem vir dbFX n 4 ster. Hoekom Omdat Ek dont dink Theres 'n 5 ster daar buite nie. Maar hulle het uitstekende diens, en hulle is meestal eerlik. 2010/10/05 Geen Waardering dbFX is 'n beter makelaar as FXCM, FX SOL, en 'n paar ander wat ek probeer. Die vorige makelaars het my geld. FXCM terugbetaal, hoewel net die verlies, nie die wins ek sou gehad het. FX SOL het belaglik versprei. FXCM is stop my uit ambagte. Maar ek vind dat dbFX ook stop my uit op ambagte. In my opinie, as jy iets met betrekking tot Boston Technologies, en hul Biz Plan om 'n makelaar te wees, sal jy vinnig besef alle makelaars is in wese wat gelisensieer is om te steel te lees. En die meeste doen. dbFX, hoewel ek glip kry, kry ek dit beide maniere. Hulle sal altyd beantwoord die telefoon, mooiste mense op die planeet, geen stempos, geen pers hierdie knoppie - reguit deur elke keer nie, tensy iets rampspoedige gebeur in die mark of die platform, soos gekraak, en almal roep. Ook, kan ek my tot stilstand kom en winste voor ek ooit uit te voer. Het jy al ooit gesien 100 pitte gaan in 1 sekonde Wel, neem 'n handelsmerk, en kyk hoe voordat jy 'n stop sit, 'n tyd sal jy kry jou boude gekou deur 'n skerp styging, want sommige van hierdie makelaars te maak jy handel en dan stel jy jou tot stilstand kom. Ook, ek kyk dbFX teen ander bank en makelaar pryse, en hulle s'n is altyd meer gebalanseerde, die ander hoër as die vra, laer as die bod. Sagteware wat ek gebruik teletrader en HEFBOOM FX uit Florida. Hulle gee my al die inligting wat ek nodig het om uit te voer op 85-90 koers van oorwinnings. Maar ek het dieselfde met die ander makelaars en dbFX outshines op elke gebied. Is hulle vervolmaak Wanneer iemand my gee die fondse, Ill begin die perfekte stel, tot dan - Siek neem dbFX as die mindere van alle euwels. Na alles, makelaar of bank, maak nie saak wie jy handel met, jy is op hul genade - ten minste op die oomblik. Ek het regtig soos dbfx. Ek het nie enige van die probleme die meeste mense noem. Ek het op 'n tyd sien 'n paar glip, maar dit gebeur wanneer daar is tonne van die aktiwiteit en soms sal ek nie in staat wees om my posisie te sluit tydens dié baie aktief tydperke. Dit kan 'n probleem wees, as ek scalping of in 'n baie stywe stop verlies gesit en ek probeer om 'n paar pitte ruk. Maar anders, ek het nie enige ander probleme gehad. Ek het geld gemaak en verloor geld. Ek het met dbfx vir nou 'n bietjie meer as twee jaar. Die ander kwessie van fxcm versus dbfx, ek is nie bekommerd. Ek is bekommerd oor reputasie, stabiliteit en sekuriteit. Niks is toegestaan ​​in die lewe, veral forex, maar met die Queen Mary van die forex bedryf is beter as 'n paar sleepboot daar buite. Dit is dom Hulle beveel my om FXCM aan te sluit. Ek dink die gerug is so true. They is wit etiket vir FXCM Geagte Dexxx xxxxx, Ons ontvang en hersien jou dbFX opening vorm. dbFXs korporatiewe beleid en prosedures in stand te hou dat kliënte moet aan sekere vereistes voldoen ten einde te befonds en handel in margined FX. Jou opening vorm het nie voldoen aan hierdie vereistes vir die volgende rede (s): - Die netto waarde gespesifiseerde laer is as wat vereis word deur dbFX bedrag. - Die likiede bates vermeld is laer as die vereiste deur dbFX bedrag. Maar as jy nog belangstel in die opening van 'n margined FX handel rekening, kan Deutsche Bank stuur namens jou, jou naam en kontakbesonderhede na Forex Kapitaalmarkte LLC (FXCM), wat in staat is om jou aansoek te akkommodeer. (FXCM is 'n onafhanklike FX handelaar wat nie met geaffilieer of gewaarborg word deur Deutsche Bank.) As jy wil hê ons moet jou inligting te FXCM slaag, kan jy reageer op hierdie e-pos aan ons toestemming om jou besonderhede te verskaf om FXCM. 'N Verteenwoordiger van FXCM sal direk kontak om te bespreek opening van 'n handel rekening. As jy enige vrae het, kontak ons ​​asseblief per e-pos by admindbfx of by 1 (212) 710-9000 beginoftheskypehighlighting Jackson Hole, WY Seker, DBFX het waarskynlik 'n paar van die grootste kleinhandel likiditeit in die besigheid, maar die sogenaamde Bank lê om jou voor jy 'n rekening oop te maak oor enige iets wat hulle wil hê jy moet om te lieg nie. Ek spandeer baie tyd navorsing FX tussengangers en is meegedeel deur DBFX dat dit was niemand in die bedryf, wat eintlik gewen toekennings vir die feit dat nommer een in die bedryf. Wel, wat beteken Number One gemiddelde, wanneer jy na mense lieg Ek was vertel deur DBFX verteenwoordigers, wat ek kon handel oor die MT4 platform en gebruik my MT4 EAS. Ek is ook meegedeel dat ek my MT4 EAS kan toets voordat deponeer fondse. Nie tot nadat ek gedeponeer my fondse en opening van 'n rekening, het iemand by DBFX die moeite om vir my te sê dat: 1) Hulle bied hul MT4 Servers by Boston Technologies - nie 'n werklike DBFX plek. 2) Die Boston Technologies MT4 demo rekening is 'n gedeelde log-in ag. Beteken, almal in die wêreld kan jou ambagte te sien en meer belangrik, verander jou ambagte in-vordering. 3) As jy hardloop 'n EA tydens die toets van jou MT4 DBFX / Boston Tech demo rekening, iemand het ingeteken op daardie selfde gedeelde rekening kan enige posisie wat jou EA geopen sluit - dus die doel agter die toets van 'n EA in die eerste plek dank vir die vernietiging laat my weet voordat ek my rekening, DBFX geopen. Jy presies optree soos FXCM - 'n loop van die meul Retail Forex Broker. Nie soos die up-skaal BANK jy veronderstel is om te wees. Het nie 'n enkele persoon op DBFX die geringste probleem met die gee Handelaars 'n gedeelde Teken in op Expert Adviseurs toets met U kan nie akkuraat handel prestasie met mense peuter met jou oop posisies Hallo kry. Jy is 'n Bank, vir goedheid ontwil - beslis jy kon bekostig om hierdie een reg die eerste keer te kry. Vir die grootste deel, DB is die 1 BANK ek probeer om weg te bly van wat in hierdie land. Sy Duitslande grootste. Big bank kleinhandel (enigiets) byna nooit saam gaan. DBs Europese kleinhandel / tak bankdienste is beslis unspectacular, byvoorbeeld. Rede hiervoor is: DB nie die geval is regtig omgee gewone mense. Hulle maak hul geld met beleggingsbankwese, interbank buitelandse valuta - hulle is inderdaad 1 deur me met die nommers wat deur my Sweedse vriend op die teiken - hoënettowaarde-individue. DB isnt ver weg van die slaan van 'n 25 opbrengs op kapitaal wat jou 'n idee te gee nie so ver as prioriteite betref. Vir net daardie rede voel ek soos om te probeer uit dbfx. Slegs handel (demo) saam met hulle vir 'n kort rukkie, maar tog so ver Im aangenaam verras. Verstom, eerder. hul versprei kom redelik naby aan Dukascopys maar hulle hoef te hef kommissie. Vir een of ander rede bizzare scalping BETEKEN INDEEED werk baie goed op dbfxs platform. Havent gesien veel requoting dies meer aan die gang, selfs tydens 'n hoë lae volume sessies. Hul minmum deposito is óf 5 000 of 10 000 Toegegee dis die rigting van die hoë einde. Tog, in die geval van Dukascopy Ek sou raai almal om te sit in 10 groot sowel, kommissie kos af eenvoudig te hou. Selfs al het ek graag dbfxs platform havent het enige probleme met dit, kry ek DCs om meer veelsydig as 'n bietjie meer ingewikkeld wees. Die FXCM dbfx ding is 'n perfek sin argument. met forex makelaars die kwessie is byna nooit die tegnologie in diens, maar die beskikbare likiditeit swembad. In daardie sin dbfxs posisie as 'n mark maker eerder as 'n DC soos Interbank-mark-toegang Verskaffer word eerder minder interessant. As dbfx gebruik net 'n fraksie van DBs likiditeit volume, is dit waarskynlik meer as enige ander MMS vermoëns deur 'n groot verskeie. Terwyl ek vermoed dat dbfx is 'n baster - MM aan die ontvangkant van jou ambagte, terwyl dit gedeeltelike toegang tot die interbank buitelandse valuta - selfs al het hulle 'n suiwer MM daar is geen manier in die hel dbfx kon mors met jou in die klassieke sin. laasgenoemde is afhanklik van mannekrag. In die besonder as dbfx aandele kantoorruimte met FXCM dit dui 'n onwilligheid om 'n aktiewe mark TIER wees. DB is nie die maatskappy te skuif na arbeidsintensiewe sakemodelle. Ook, dbfx lyk hoofsaaklik voorsiening teenoor 50k kliënte daardie groep nie die geval graag deurmekaar met te blatant. Vir alle praktiese doeleindes dbfx kan beskou word as 'n NDD nie ingrypende MM ten minste. Vir dbfx om FXCM strukture gebruik kleinhandel tegnologie terwyl in diens van hul eie - WERKLIK moeilik om te kom deur - bate (likiditeit) lyk my meer sinvol as wat ek die bank in staat te wees sou geglo het. Hoekom tyd mors geld op sth geredelik beskikbaar (besigheid Modell, struktuur nie-vuurpyl - Wetenskap-tegnologie) wanneer hulle hoef nie te Sover bekommernisse sit die kroon juwele te koop in ruil met betrekking tot die veiligheid van jou fondse ander bedrogspul kwessies betref, is daar gewoond enige wees. In relatiewe terme kom DB uit die finansiële krisis skaars geraak en baie sterker as baie van sy mededingers (onseker of ek dit of nie hou nie, maar dis hoe dit is). Die federale regering maak voorsiening vir 'n mooi ruim deposito versekering en die kanse van DB gaan borsbeeld is nie bestaan ​​nie om mee te begin. Hul interbank buitelandse valuta mark aandeel maak die maatskappy so noodsaaklik is vir die hele wêreld monetêre stelsel word wat te groot om te misluk nie die geval is selfs raak op dit. Cant sê baie oor rekening opening prosedure, maar ek neem aan hulle sal mooi gedetailleerde inligting wil hê. Nie die geval is FXCM wil net wort Co asook, hoewel Dukascopy doen. Miskien dbfx wil bewys nie net 'n nommer. Tog, ek onthou dat FXCM VSA wou bewys dat die rede waarom ek besluit teen hulle het nie. Van wat Ive gehoor, VSA-gebaseerde fx makelaars het 'n paar van die mees streng prosedures daar buite, maar ek kan verkeerd wees. Binne die EU vereistes wissel Ek sou DB Duitsland aanvaar as een van die meer irriterende spelers. FXCM Verenigde Koninkryk was minder van 'n probleem as VKM VSA, maar dit was nog steeds sleg. Tog, as jy loooking by FXCM Amerikaanse dbfx, dbfx lyk soos 'n baie beter deal - die veronderstelling rekening opening moeite gelyk. Ten slotte, terwyl Ek haat die verskaffing van persoonlike inligting, ek het 'n duidelike correllation tussen onbetrouwbaarheid vereistes opgemerk. Ek neem aan dit is omdat dit is verkeerd om te glo dat jy nie aansoek doen vir 'n lening wat jy is, sy genoem hefboom. Die trustworthier 'n plek hoe groter die kans dat hulle nie sal beteken om jou wins te bekamp diens en eintlik betaal hulle bo uitgekom. Laasgenoemde geval hefboom is 'n ware hefboom werklike lening. In die eerste geval sal ek wel dink van deposito's as wat hulle geld. Kous die oppervlakkig MM is vry om handelstoestande verander byna soos hulle goed dink, dit is effektief in beheer van jou krediet lyn (selfs al is dit sê 400: 1). Betroubare plekke hoef nie daardie opsie of verkies om op te tree op hierdie manier. Dan sou sy 100: 1 regtig moet in ag geneem word om 'n lening. Om op te som, terwyl DukasC bly my gunsteling vir sy unieke besigheid benadering: Nie aan die ontvangkant van my ambagte, lae versprei, fraksionele baie so klein as 1000 munteenheid (in wese die verskaffing van 'n mikro rekening met dieselfde groot versprei gratis), groot kliënte ondersteuning min deposito van 1k dbfx is die mees interessante alternatief Ive teëgekom. Die versprei is so goed dat die handel met hulle daadwerkelijk 'n bietjie goedkoper as in die geval DC dalk (geen kommissie).Yet, is daar minder stelsel opsies beskikbaar, die min baie groot is 10 000 eenhede, die min deposito veel hoër en die rekening opening prosedures blykbaar nogal ingewikkeld. Tog sien 2 meer interessant as FXCM, in my mening uitspreek. Moet ek het iets uitgevind foute Ek sal natuurlik terug kom hiernatoe en jou laat weet. dbfx kry 'n 5-ster gradering van (tot dusver) omdat hul prestasie is baie beter as wat verwag is op die top van wat groot in absolute terme.


No comments:

Post a Comment